Makaronų rinkiniai

Naudingi patarimai

Geriausi prieskoniai mėsai marinuoti

Ar žinote, kas geriausiai tinka mėsai marinuoti?
Tai natūralios prieskonines žolelės (bazilikas, rozmarinas), svogūnas, česnakas, pipirai, kalendra.
Visada geras pasirinkimas – citrinos sultys, garstyčios, balzaminis actas. Jei norisi natūralaus saldumo, tam pasitarnaus medus, o pikantiškumo pridės kardamonas su cinamonu.

Nuostabus medaus salotų padažas

Sumaišykite po 3 šaukštus šviežio medaus, garstyčių ir po 6 šaukštus citrinos sulčių bei alyvuogių aliejaus. Puikiai tiks prie šviežių salotų!

7 triukai - Špinatai

Špinatai – daržovė, kurios privalumus galima vardinti labai ilgai. Jie naudingi ir virškinimui, ir imuninei sistemai.
Keletas triukų, kaip – beveik nepastebimai! – praturtinti jais savo valgiaraštį:
1. Dėkite jų į plakamus vaisinius kokteilius
2. Smulkintus berkite ant makaronų patiekalų
3. Įmaišykite į faršą
4. Dėkite jų į salotas
5. Gardinkite omletus
6. Įberkite į sriubą
7. Dėkite jų ant picos viršaus arba sutrintus naudokite kaip picos padažą.

Žolelės aliejuje

Konservavimas, marinavimas, uogienių virimas – jau išbandyta. O ar teko prieskoninėmis žolelėmis gardinti aliejų?
Sudėję į jį patinkančias žoleles ir supilstę aliejų nedidelėmis porcijomis į dailius stiklinius indelius, turėsite ne tik dekoratyvią stalo puošmeną, bet ir galėsite indelius dovanoti kaip originalią rankų darbo dovaną.

Kas išlaiko sotumo jausmą?

Jaučiatės išalkęs, nors prieš 20 min. valgėte pusryčius? Tada norisi griebtis užkandžių, kurie saldūs, riebūs, kaloringi. Tokiais atvejais naudinga prisiminti, kurie iš produktų padeda sotumo jausmą išlaikyti ilgiau.
- Kiaušiniai
- Avokadai
- Pupelės, ankštinės daržovės
- Čili pipirai
- Vanduo
- Graikiškas jogurtas
- Sriuba
- Migdolų riešutai

Geras maistas - gerai atminčiai

Norite, kad atmintis visada būtų aštri? Prieš jūsų akis – 5 produktai, kurie padės tai pasiekti.

Originalūs ledukai

Vietoje įprastų ledukų siūlome išbandyti šaldytas citrinos skilteles ar ledukus su žolelėmis.
Citrinas supjaustykite griežinėliais, sudėkite ant lygaus paviršiaus ir dėkite į šaldymo kamerą.
O ledukams su žolelėmis tereikės šviežias mėtas, melisas ar bazilikus susmulkinti, sudėti į ledukų formeles, užpilti vandeniu ir palaikyti šaldymo kameroje.
Nenustebkite, jei įdėjus į gėrimą tokių ledukų, svečiai nenorės paleisti stiklinių iš rankų.

Braškės + špinatai

Ar žinote: špinatai puikiai dera su braškėmis? Pasidarykite ryškiaspalves salotas ir įsitikinkite patys. Jūsų kūnas jums padėkos: špinatuose gausu geležies, vieno svarbiausių organizmo mineralų – kuris kartu yra iš tų, kurių mums dažniausiai trūksta. Esant geležies trūkumui, jausimės silpni ir pavargę net atostogų metu. O braškės turi daug vitamino C, kuris padeda geležį įsisavinti.
Kitos panašios kombinacijos: brokoliai su saldžiosiomis paprikomis, avinžirniai su pomidorais, geležimi praturtinti sausi pusryčiai su apelsinų sultimis.

Ridikėliai ir jų lapai

Kol ridikėliai dar karaliauja, išnaudokime juos! Valgydami ridikėlius dažniausiai išmetame jų lapus. Tačiau visai be reikalo – juose gausu mineralų ir vitaminų, ypač vitamino C. Lapeliai puikiai tinka sriuboms gaminti, juos galima ir troškinti.

Mėsos marinavimas

Ar žinojote: mėsos marinavimui naudojami rūgštūs priedai ne tik padeda mėsai išlikti minkštai ir sultingai, bet ir apsaugo nuo sveikatai žalingų medžiagų, kurios dažnai susidaro kepant ant ugnies. Tad kitą kartą marinuodami mėsą, nepamiškite įpilti šlakelio citrinos sulčių ar aromatingo acto.

Prieš kepant groteles įtrinkite aliejumi

Tam, kad mėsa ar daržovės nepriliptų prie kepimo grotelių, visai nebūtina persistengti pilant aliejų ant produktų. Tiesiog suvilgykite popierinį rankšluostį aliejumi ir juo ištepkite kepimo groteles - taip išvengstite prilipusio maisto ir nereikalingo riebalų pertekliaus.

Salotų lapų plėšymas išsaugo medžiagas

Stambių lapų salotas verčiau plėšyti rankomis – tokiu būdu išsaugoma daugiau maistinių medžiagų, o kad salotų lapai būtų traškesni prieš gaminant užmerkite juos į ledinį vandenį.